Himmelen lukter tyggis og promp!

Crazycat

Kirkebirkeland 72 5227 Nesttun
92652510
post@crazycat.no

Velkommen

01.10.2014 21:37

Hei og velkommen til siden vår. Både Eirik og jeg kommer fremover til å skrive i bloggen. Vår skrivestil er leken og kanskje litt "annerledes" enn du vil oppleve fra andre forlag. Men så er vi jo også Cracycat! Det var forresten Eirik som kom opp med det fantastiske navnet. Inspirert av meg sier han.

For tiden er jeg veldig lykkelig, et prosjekt som har tatt åresvis og har medført 101 tårer og noen vonde fingertupper er nå ferdig. Snart sitter jeg hjemme i sofaen, med et glass rødvin og ser forelsket på den første ferdige Snåtteboken.

På bildet snakker jeg med Jørgen hosMolvik Grafisk om de siste detaljene før trykk. Forhåpentligvis er bøkene klare for utsending i uke 41, så jeg må signere flittig og løpe til posten med bokpakke til alle som har bestilt.