Himmelen lukter tyggis og promp!

Crazycat

Kirkebirkeland 72 5227 Nesttun
92652510
post@crazycat.no

Velkommen

12.09.2014 21:25

Jeg var først ute med å blogge, min samboer Eirik spiller kabal på mobilen. En gammel manns fingersport spør du meg, men så er han fem år eldre enn meg også. Han fyller faktisk førtifem 10 februar, kanskje ikke så veldig viktig for dere, men jeg ville bare si at jeg faktisk har bursdag samme dag, og fyller da førti. Hele fem år yngre!

Endelig er Snåtte ferdig, og jeg gleder meg til barna skal lese boken, og får Snåtte frem et smil hos noen, så ikke nøl med å sende oss en melding. Vi har en smilebok vi flittig noterer i.

Her snakker jeg med Molvik Grafisk mens Eirk tar bilde, nå er det like før trykk. Forhåpentligvis er bøkene ferdig trykket i løpet av uke 38, så skal jeg signere flittig og løpe til posten med egenpakket bokpakke.